Stockholm

2013-05-20 @ 18:54:00 Allmänt Kommentarer (0)
 
 
Här är några bilder från när jag var i Stockholm.
                                                                                           
 

Söndag

2013-05-12 @ 11:27:14 Allmänt Kommentarer (0)
 
bilder från österrike.
Förlåt för typ världens sämsta uppdatering men det har varit så mycket annat. I onsdags så flyttade vi ut från vårat hus och nu på torsdag så ska vi flytta in till den nya lägenheten. I Torsdags så var jag i Alingsås hos min farbror för att han fyllde år. I fredags så var jag med Rebecka och Anton en stund. Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jonas kanske kommer hit,vet inte, men nu så ska jag äta frkost. Ha det bra.

Random

2013-05-01 @ 21:24:50 Allmänt Kommentarer (0)
 
 
Ledsen för att det har varit lite dålig uppdatering!t Jag ska till Stockholm imorn så då ska jag fota lite också. 
 
                                                                                                                 

Flytt

2013-05-01 @ 17:40:08 Kommentarer (0)

Håller nu på att packa för att vi ska flytta till Skövde om 1 vecka.


Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide