Gott nytt år!

2012-12-31 @ 15:04:44 Kommentarer (0)

Hej, är i Skövde just nu hemma hos Anna-Lena , skulle igentligen åkt till Alingsås fast dem vi skulle fira nyår hos blev sjuka , så är hemma hos Anna-Lena istället , hoppas ni får en bra nyår och jag önskar er alla gott nytt år !


Kakor, gran och must

2012-12-29 @ 18:20:38 Allmänt Kommentarer (0)
Så då har Julafton varit då... men nu är det ju nyår vi ser fram imot ;) 
 
 
                                                                                                  
 

snö

2012-12-26 @ 12:32:39 Allmänt Kommentarer (0)

It's Beginning To Look Alot Like Christmas

2012-12-22 @ 23:02:40 Allmänt Kommentarer (0)
Pyntade granen precis, måste säga att den blev ganska fin ;) 
Har shoppat i Ullared idag med Hanna, är pank nu kan jag säga men vad gör man inte för sin familj... 
 

                                                                                                                                                                                       

ska bättra mig!

2012-12-21 @ 17:27:39 Allmänt Kommentarer (0)
Hej, Ovanför har ni en grym låt som är gjord utan Zara Larsson , grym. Ni hittar hennes blogg här .Idag slutade vi skolan och tog jul lov, så himla gött! Gjorde inte så mycket i skolan var mest i klassrummet sedan gick vi till Kyrkan och kören sjöng. Imorgon kommer morfar hit. På söndag så ska vi på julbord tror jag  och på måndag så är det julafton, Läängtar! 

9

2012-12-16 @ 19:46:34 Allmänt Kommentarer (0)
 
Tjo! Jag har kommit fran till att det bara är typ 9 dagar ( med idag ) kvar till Julafton!! :D yeey! Längtar såå mycket! 
Julgranen är inte uppe än men den kommer nog snart ska ni se, då blire bilder.  ;) Ciao!
 
                                                                                 

Sorry

2012-12-15 @ 00:24:41 Allmänt Kommentarer (0)
Heej! förlåt för att det har varit lite trögt med uppdateringen den här veckan! 
Va i Skövde idag med Julia, Hanna & Lovisa, köpte lite småsaker! 
Vet ni att om en vecka är det Jullov och det betyder att jag ska till ullared på lördagen och på måndagen är det.... (trummvirvel) ...... JULAFTON!!  Yeey längtar!!  
                                                                                                
 

fullt upp

2012-12-12 @ 18:04:08 Allmänt Kommentarer (0)
Hej, länge sedan jag bloggade haha. Håller just nu att packa lite smått införsöndag då jag ska med Alicia till Sälen i 4 dagar så kommer hem igen på torsdag. Ska eventuellt packa lite imorogn också.På fredag så ska jag ,Hanna, Lovisa, Bea ochJudit dra till skövde efter skolan och köpa lite julklappar.På lördag ska jag till Göteborg till farfar, så är rätt så fullbokad denna vecka som ni ser, haha. Hörs!

Fredag!

2012-12-07 @ 17:11:00 Allmänt Kommentarer (0)
 Fredag äntligen, jag är så trött! Lite konstigt efter som jag bara va i skolan idag eftersom jag har varit sjuk.. Hade bakprov gick faktiskt ganska bra (tror jag) ;) 
( det blev bara någon random bild )
                                                                              
 

Jag ser det snöar!

2012-12-04 @ 14:11:34 Allmänt Kommentarer (0)
Det snöar yey!!  Jag älskar seriöst snö!! :)   (dom här bilderna var tagna igår och i fredags så det är mera snö ute nu!) ps: Sa ja att jag älskar snö! ;)
                                                                       

snö

2012-12-02 @ 13:18:25 Allmänt Kommentarer (0)
canon eos 600d + EF 50mm 1:1.8 

happy birthday!

2012-12-01 @ 01:43:32 Allmänt Kommentarer (0)
Är hos hemma hos Hanna och firar Lovisa :)
//julia&judit

Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide